Handlekurven er tom
Alle produktene våre er skreddersydd. Hvis du ønsker å endre bestillingen, kan du kontakte oss så snart som mulig. Vi er ikke ansvarlige for feil informasjon hvis du ikke gir oss innen 24 timer. Etter 24 timer har bestillingen din allerede blitt plassert i produksjon og kan ikke lenger endres. Kjøpere påtar seg alle risikoer når de velger feil stil og størrelse på kjøpet. Ingen retur eller refusjon aksepteres i dette tilfellet.
Mistede ordrer
Hvis en ordre går tapt under transport, sender vi en erstatning til deg på vår bekostning. Du får et sporingsnummer, og dette er hva vi bruker for å avgjøre om en ordre har gått tapt under transport eller levert.
Feil i manglende adresse eller feil leveringsadresse
Hvis det er feil i den manglende adressen, eller du gir oss feil leveringsadresse som fører til mislykket levering og returnerer den til oss, vennligst kontakt oss, så løser vi problemet for deg.
Bytte (hvis aktuelt, Kjøper bærer returfraktkostnaden.)
Hvis du trenger å bytte den mot samme vare, send oss en e-post på sales@aisope.no og send varen din til:
41 Devonshire Street Ground Floor Office 1, London, United Kingdom, W1G 7AJ
Alle produktene gjennomgår en kvalitetskontrollsjekk før de blir sendt til deg - Men bare i tilfelle les nedenfor!
Hvis produktet støter på et av problemene nedenfor når du åpner pakken, kan du gi oss beskjed ved å ta et bilde og sende oss en e-post direkte med bestillingsnummeret ditt.
Det trykte bildet er ikke klart.
Det trykte bildet er ikke i midten av skjorten.
Pakke mottatt feil mot bestillingen.
Skadet på grunn av levering: revet, skittent.
Bestillingen er ikke i riktig størrelse, farge eller stil sammenlignet med bestillingen.
Andre feil forårsaket av oss.
Hvis produktet du mottok har noen av problemene ovenfor, kan du kontakte oss via e-post eller nettside med bilder av feil og bestillingsnummeret ditt. Vi vil refundere eller erstatte en vare når problemet er riktig.
Defekte, ødelagte, feil sendte varer. Du er berettiget til full refusjon eller bytte hvis vi sendte deg en defekt, skadet eller feil sendt vare. Hvis du mener at varen din ble skadet under forsendelsen, må du skaffe dokumentasjon om "bevis på skader" fra leveringsselskapet, som skal inkluderes i den returnerte pakken.
Merk: * Retur godtas bare når varen ikke har blitt brukt eller vasket og i samme stand som du mottok den.
* Vi tar ikke noe ansvar for størrelsen hvis vi gjorde det som din forespørsel. Ved levering av feil størrelse sammenlignet med bestillingen, vil vi følge retningslinjene ovenfor.
FRAKT
For å returnere produktet, bør du sende produktet til:
41 Devonshire Street Ground Floor Office 1, London, United Kingdom, W1G 7AJ
Refusjonen din vil bli utstedt til det samme kredittkortet eller den originale betalingsmåten du brukte til å bestille. Siden refusjonen er en tilbakeføring av betalingen din (du vil motta refusjonspenger om 72 timer), kan vi bare sende dem tilbake på samme måte som de ble mottatt. Å reversere en betaling på denne måten er den raskeste og sikreste måten å få refusjonen på vei tilbake til deg.
Fraktkostnader refunderes ikke. Hvis du mottar refusjon, vil kostnaden for returfrakt bli trukket fra refusjonen.(Hvis vi sender feil varer, gir vi deg full refusjon.)
* Refusjonsproblemer: Nedenfor er noen grunner til at du vil få full refusjon:
Dupliser bestilling, vi vil kansellere og tilbakebetale en for deg (du mottar refusjonspenger om 72 timer).
Varene dine har ikke mottatt innen 30 dager, eller du har mottatt en skadet / defekt vare (se vilkårene i RETURPOLITIKK), vi løser på forhånd for erstatningsbestillinger, og du trenger ikke å returnere varene. Men hvis du fortsatt ønsker å refundere, behandler vi butikkreditten eller refusjonen når vi mottar returvarene fra deg. Hvis du trenger å returnere eller tilbakebetale bestillingen, kan du lese følgende instruksjoner nøye
* Hvordan returnerer du varene dine?
Trinn 1: Hvordan komme tilbake?
- Retur må sendes tilbake til oss innen 30 dager fra datoen pakken din er levert.
- For å være kvalifisert for retur må varen din være ubrukt og i samme stand som du mottok den. Det må også være i originalemballasjen, som er ubrukt, ikke brukt, og ikke har blitt vasket eller skadet på annen måte. Alt originalt sydd i eller hengemerker må fortsatt være intakt.
- For å fullføre retur, krever vi kvittering eller kjøpsbevis. Du vil være ansvarlig for å betale for dine egne fraktkostnader for retur av varene.
Trinn 2: Sjekkbehandlingen vår.
- Når vi har mottatt returvarene dine, vil vi sende deg en e-post for å varsle deg om at vi har mottatt den. Vi vil også varsle deg om godkjenning eller avvisning av refusjonen din så raskt som mulig. Sjekkbehandlingen tar litt tid å sammenligne og diskutere med partneren vår.
Deretter blir refusjonen behandlet. Det tar 1-2 virkedager å behandle når vi har utstedt dem, og da vil du motta refusjonspenger på 72 timer.
- Hvis du ikke har mottatt refusjon ennå, må du først sjekke bankkontoen din igjen. Ta deretter kontakt med kredittkortselskapet. Det kan ta litt tid før refusjonen din blir offisielt lagt ut.
- Kontakt deretter banken din. Det er ofte litt behandlingstid før refusjon blir lagt ut. Hvis du har gjort alt dette, og fortsatt ikke har mottatt refusjonen din, kan du kontakte oss på sales@aisope.no
Bemyndiget til å representere: Alex Burman Kontor adresse: 41 Devonshire Street Ground Floor Office 1 London, W1G 7AJ, United Kingdom E-Mail: sales@aisope.no Svartid: om 48 timer Telefon: +447761980356 Norge: +47 800 24 711 Tid: På engelsk, Mandag - Fredag, 09:00 - 18:00 (GMT+2)
Vi bruker også informasjonskapsler og lignende teknologier for reklame- og analyseformål. Hvis du navigerer på nettstedet vårt, samtykker du i behandlingen av informasjonen på nettstedet vårt. Du finner mer informasjon i vår Personvernregler.