Handlekurven er tom
Nei, du trenger ikke det. Du kan kjøpe og sjekke ut som gjest hver gang.
Imidlertid, ved å opprette en konto hos oss, vil det tillate deg å bestille uten å måtte oppgi dine detaljer hver gang du handler hos oss. Du kan registrere deg akkurat nå, eller du kan først begynne å handle og opprette kontoen din før du sjekker ut på handlekurv-siden.
Klikk på "Logg inn / Registrer" etterfulgt av "Opprett en konto" og fyll ut dine personlige opplysninger.
Handle varene du vil ha, og legg den i handlekurven. Når du er ferdig, kan du gå videre til handlekurven og sjekke ut. Sjekk og sørg for at all informasjon er riktig før du bekrefter kjøp og betaling.
Vi støtter betalingsmåte: Paypal
Dessverre kan vi ikke kansellere en ordre når den er plassert. Dette vil tillate oss å pakke ordrene dine effektivt og minimere feil. Det anbefales at du sjekker bestillingen din før du legger den inn.
Tast inn kupongkoden i feltet "Kupongkode" og klikk "Legg til" på siden for handlekurven før du fortsetter å sjekke ut. Vær oppmerksom på at vi ikke klarer å bruke kupongkoden manuelt på bestillingen din hvis du ikke har tastet den ved utsjekking. Forsikre deg om at all informasjon er korrekt før du bekrefter kjøpet.
Etter at du har lagt inn bestillingen, vil du motta en bekreftelses-e-post fra oss for å bekrefte at bestillingene dine er mottatt. Vær imidlertid oppmerksom på at bestillinger bare sendes når betalingen din er godkjent og fakturerings- og leveringsadresse er bekreftet. Alternativt kan du sjekke statusen for bestillingen din i "Min konto" hvis du er en registrert bruker.
Alle bestillinger behandles innen 2 virkedager, unntatt helger og helligdager.
"Posten Norge" leveringstid er omtrent 7-15 virkedager , "DHL" leveringstid er omtrent 5-7 virkedager.
Aisope vil sende deg et sporingsnummer på e -post, vanligvis etter at vi har sendt bestillingen din, kan du bruke den til å kontrollere varesporingsinformasjon på ekspresssporingsnettstedet du kjenner, eller sjekke bestillingsinformasjonen på nettstedet vårt. >> Spor din bestilling
Dessverre kan vi ikke omdirigere bestillinger når bestillingen din er bekreftet. Forsikre deg derfor om at du oppgir riktig leveringsadresse.
Vi beklager at du har sendt deg en ufullstendig bestilling. Ta kontakt med kundeserviceteamet vårt, så kontakter vi deg så snart vi kan.
Vi beklager hvis du hadde mottatt en defekt vare fra oss. Ta kontakt med kundeserviceteamet vårt med et øyeblikksbilde av produktet, så vil vi kontakte deg så snart vi kan.
Vi beklager at du har sendt deg feil vare. Ta kontakt med kundeserviceteamet vårt, så kontakter vi deg så snart vi kan.
Send en e-post til vårt kundeserviceteam hvis du ikke har mottatt pakken din etter 30 dager, og vi vil hjelpe deg deretter
Du kan sjekke statusen på pakken din via "Spor din bestilling" på for å finne ut hvorfor den kan ha blitt forsinket. Alternativt kan du sende oss en e-post, så hjelper vi deg
Vi bruker også informasjonskapsler og lignende teknologier for reklame- og analyseformål. Hvis du navigerer på nettstedet vårt, samtykker du i behandlingen av informasjonen på nettstedet vårt. Du finner mer informasjon i vår Personvernregler.